Asus

Bench Studio Gpu 2015

Bench Studio je profesionální aplikace na evidenci, sdílení a anylýzu výsledků měření grafických karet.

Pomocí této aplikace si můžete výsledky svých měření gpu ukládat do databáze (SQL Server), pomocí webových služeb tyto, výsledky publikovat na webových stránkách "Public Game Benchmarks" a samozřejmě také pomocí vestavěných nástrojů aplikace vytvářet projekty, ve kterých můžete vytvářet souhrnné prezentační grafy.

Pokud svá měření gpu provádíte pomocí nástrojů pro měření frame times, jako je FRAPS, FCAT atd., tyto log soubory jsou ukládány společně se záznamem testu do databáze také. Nehrozí tedy žádná ztráta těchto cenných souborů a všechna data jsou uložena vždy na jednom místě - v databázi. Navíc, veškeré statistické výpočty (frame rate, variabilitu, stuttering ...) si aplikace z těchto log souborů vypočítává automaticky.

 Aplikace tedy umožňuje:

  • Evidenci naměřených výsledků v lokální (privátní) databázi včetně log souborů
  • Možnost publikování svých výsledků do veřejné databáze na internetu.
  • Pomocí projektů vytvářet souhrnné prezentační grafy a to nejen z vašich privátních výsledků měření, ale také do projektu můžete zahrnout výsledky z veřejné databáze, tedy výsledků, které měřil někdo jiný (a své výsledky publikoval ve veřejné databázi).

Ukládání výsledků měření (testů) do databáze

Struktura databáze

Dříve, než budete chtít ukládat testy do databáze, je potřeba poznamenat následující.

Každý záznam testu je v databázi přiřazován k "Testovací scéně". Budete-li chtít vkládat do databáze nový záznam testu, musí v databázi nejdříve existovat záznam patřičné testovací scény.

Testovací scéna je jednoduše řečeno část (úsek) hry, ve které provádíte měření gpu, neboli také benchmark.

Příklad, pokud máte změřené výsledky gpu v benchmarku "Unique Heaven" (což je pro nás právě ta testovací scéna) a tento výsledek chcete vložit do své databáze, musíte nejdříve v databázi vytvořit záznam "Test Scene" s názvem "Unique Heaven" a parametry jeho nastavení (rozlišení atp.). Teprve od okamžiku, kdy je v databázi tato nová testovací scéna založena, můžete této scéně přiřazovat výsledky testů jednotlivých gpu. Samozřejmě, pokud máte naměreny ještě další výsledky jiných gpu, nebo výsledek stejného gpu, ale s jiným nastavením (třeba gpu clock), žádnou další novou testovací scénu s názvem "Unique Heaven" zakládat nemusíme. Říká se tomu relace, kde jedné testovací scéně přiřazujeme "nekonečné" množství testů různých gpu.

Další věcí, na kterou je třeba upozornit je opravdu velké množství údajů, které záznam testu v databázi obsahuje a které je třeba vyplnit (více jak 40). Záznam testu totiž obsahuje informace nejen o nastavení testovací scény (rozlišení, antialiasing...), ale také všechny informace o nastavení grafické karty (frekvence gpu, pamětí ...) a použité testovací sestavě (použité cpu, jeho frekvence...).


Manuální vyplňování všech těchto údajů pro každý jednotlivý test by bylo opravdu nepohodlné a proto databáze aplikace ještě obsahuje databázové tabulky s názvy "GPUs" a "Test Systems". Jak je z názvů patrné, v první tabulce si můžete evidovat všechny vaše gpu a ve druhé zase záznamy vašich testovacích sestav. Při vyplňování testů pak nemusíte vyplňovat všechny údaje, ale stačí abyste pouze ukázali, která grafická karta a testovací sestava byla pro test použita a aplikace si sama doplní všechny ostatní informace z těchto tabulek. Samozřejmě i tyto automaticky vyplněné informace lze v záznam testu měnit, což jistě využijeme v případě, kdy byly v testu použity nějaké nestandardní hodnoty. Třeba při OC gpu, kde byla pro daný test zvýšena frekvence gpu, stačí v testu opravit pouze tuto hodnotu.

Vy se o nějaké databázové relace samozřejmě starat nemusíte. O ty se postará sama aplikace, pro vás je důležité vědět především toto:

  • Testy do databáze můžete vkládat pouze v tom případě, když v databázi již existuje záznam příslušné testovací scény.
  • Vyplněním databázových tabulek "GPUs" a "Test Systems" si usnadníte a zkrátíte práci při následném vyplňování záznamů testů.

Typy testů

Aplikace umožňuje ve své databázi evidovat dva typy testů.

  • Testy pořízené nástroji, které generují záznamy frame times v log souborech
  • Testy bez záznamů frame times, pouze s dosaženou výslednou snímkovou frekvencí

V případě testů založených na záznamu frame times je aplikace schopna si sama vypočítat průměrnou, minimální a maximální snímkovou frekvenci. Kromě výpočtu snímkové frekvence jsou aplikací počítány ještě další ukazatele plynulosti jako variabilita, stuttering, percentile ...

Pokud budete pořizovat testy, které nejsou založeny na záznamech frame times, aplikace samozřejmě nemůže počítat nic a výsledné hodnoty snímkové frekvence musíte zadat ručně. Stejně tak není možné z tohoto typu testu zjistit žádné ukazatele plynulosti renderingu a přicházíte tak mnoho informací.

Pokud tedy budete mít možnost volby, samozřejmě lepší možností je používání záznamů frame times, protože získáte mnoho dalších informací z průběhu testů.

Bench Studio v současné době disponuje importem log souborů z následujících nástrojů, které vytvářejí záznamy frame times:

  • FRAPS
  • FCAT
  • Battlefield 4 (in-game)
  • Star Swarm Demo (in-game)
  • Civilization Beyond Earth (in-game)

Testy a výpočty

Pokud do projektu přidáváte nové testy pomocí importu frame times log souborů, aplikace z těchto importovaných dat sama vypočítává následující hodnoty:

  • průměrnou, minimální a maximální frame time
  • křivku variability a její standardní odchylku
  • standardní odchylku stutteringu
  • komparativní snímkovou frekvenci (comparable frame rate)
  • průměrnou, minimální a maximální snímkovou frekvenci

Tyto hodnoty ve formuláři testu a záložce Results nelze nijak upravovat a měnit.

Pomocí "Frame Time Cutter" můžete na pořízených datech frame times provádět jejich zarovnání. Použijete-li "Cutter" na oříznutí dat, aplikace po tomto oříznutí sama automaticky přepočítá a do formuláře dosadí výše uvedené veličiny.

Jak již bylo řečeno, pokud je do projektu přidán nový test, který není založen na frame times (není importován log soubor s frame times), aplikace samozřejmě nic počítat nemůže. Hodnoty minimální, maximální a průměrné snímkové frekvence musíte do záznamu testu přidat sami. Tím přicházíte možnost využít grafy, které jsou vázány na frame times, variabilitě, stutteringu a musíte se spokojit pouze s grafy, které jsou založeny na snímkové frekvenci.


Uživatelské rozhraní


Pro vkládání záznamů do databáze použijte tlačítka nástrojů databáze, která jsou umístěna na hlavním nástrojovém panelu, nebo pomocí hlavního menu.

Veškeré databázové tabulky jsou v aplikaci spravovány pomocí správce záznamů, které mají jednotný vzhled a funkčnost.


Správci záznamů zobrazují data uložená v databázi (privátní i veřejné) a pomocí těchto správců můžete do databáze také nové záznamy vkládat, existující upravovat nebo odstraňovat. Panel nástrojů každého správce záznamů je rozdělen do tří skupin:

  • Navigation buttons - pomocí těchto tlačítek se můžete pohybovat v seznamu databázových záznamů.
  • Action buttons - pomocí těchto tlačítek můžete nové záznamy do databáze vkládat, upravovat nebo z databáze odstraňovat. Můžou zde být umístěna i speciální tlačítka, která jsou platná pouze pro konkrétní databázovou tabulku.
  • Records filtering - pomocí těchto nástrojů můžete zadávat parametry pro zobrazení záznamů. Pokud nechcete, aby tabulka správce záznamů zobrazovala všechny, ale pouze vámi požadované záznamy, vyplňte patřičné parametry a výběr potvrďte.

Kromě filtrování záznamů správce umožňuje také jejich řazení (vzestupně i sestupně). To je realizováno pomocí kliknutí myši na hlavičku patřičného sloupce tabulky záznamů.

Následující video ukazuje založení nové testovací scény, přidání nového záznamu grafické karty a testovací sestavy do databáze. Následně jsou do databáze přidány samotné záznamy naměřených testů.




Sdílení a publikování testů

Všechny záznamy testů, které jste vytvořili jsou ukládány do databáze ve vašem PC. V této databázi jsou umístěna vaše privátní data - testovací scény, testovací sestavy, grafické karty a nakonec i vaše testy.

Kromě této vaší privátní databáze, je na internetu založena ještě jedna veřejná databáze, která je přístupná všem uživatelům Bench Studia a do které můžete také přispívat svými testy.

Prostřednictvím veřejné databáze se můžete jednak pochlubit svými výsledky ostatním uživatelům, ale hlavním a primárním účelem veřejné databáze je to, že ve svých projektech, které budete později vytvářet, budete moci zahrnout i výsledky ostatních uživatelů a samozřejmě ostatní uživatelé budou moci využívat výsledky testů vašich.

Publikovat nebudete moci všechny vaše testy, ale budete se moci účastnit pouze veřejně vyhlášených benchmarků (testovacích scén), které jsou publikovány ve veřejné databázi a mají pevně stanovena pravidla.

Pracovním názvem veřejné databáze a webových stránek, které ji obsluhují je "Public Game Benchmarks" a je prozatím umístěna na adrese http://www.webwalkers.cz/WebwalkersLab/Scenes.aspx


Uživatelé Bench Studia samozřejmě nebudou muset žádné webové stránky navštěvovat, či nějak nepohodlně své testy publikovat pomocí webového rozhraní. Vše je dostupné přímo z rozhraní aplikace Bench Studio, a tyto stránky pro ně budou sloužit pouze pro zaregistrování (což je povinné) a kvůli získání licence.

Z výše uvedeného obrázku je vidět, že pro úplný počátek jsou vyhlášeny tři veřejné benchmarky (testovací scény) a pokud byste klikli na jejich obrázek, byly byste přesměrováni na stránku s detailním popisem nastavení a metodikou testování včetně videoukázky.

Nutno poznamenat, že nové veřejné testovací scény nebudou vyhlašovány autoritativním způsobem, ale na základě přání uživatelů Bench Studia. Samozřejmě to nemůže být nějaká anarchie, takže jistě ne všechny návrhy budou automaticky přijaty.

Samotný proces publikování testu ve veřejné databázi probíhá tímto způsobem:

  • Importujeme záznam veřejné testovací scény z veřejné databáze do své privátní, abychom byly schopni k této scéně pořizovat nové testy (je nutné dodržet relece lokální databáze viz. výše)
  • Provedeme testy a záznamy testů přidáme dané scéně ve své privátní databázi
  • Ze seznamu testů příslušné testovací scény klikneme na příkaz "Publish"

To je vše, aplikace odešle zvolený test do veřejné databáze a v privátní databázi bude záznam tohoto testu označen jako publikovaný. Pokud v tomto testu později provedete nějaké úpravy, je možné pomocí volby "Republish" provést jeho aktualizaci ve veřejné databázi. Stejně tak můžete pomocí volny "Remove publishing" publikovaný test z veřejné databáze odstranit.

Publikované (veřejné) testy své, nebo všech ostatních uživatelů, si můžete prohlédnout jednak pomocí webového prohlížeče na výše uvedené internetové adrese, nebo přímo v aplikaci Bench Studio, což je mnohem pohodlnější.

Pro lepší orientaci v aplikaci jsou okna seznamů testovacích scén a testů odlišeny barvou podle toho, zda daný seznam pochází z lokální databáze (modrá), nebo z veřejné databáze (zelená).

Následující video ukazuje, jakým způsobem je možné publikovat vaše testy na veřejné databázi "Public Game Benchmarks".

Vidíte, že správa publikovaní testů je pomocí aplikace velmi jednoduchá.


Projekty

Vytváření projektů je tou poslední a asi nejdůležitější věcí, kterou budete v aplikaci Bench Studio provádět. Projekt je tedy místo, ve kterém se shromažďují informace o použitých grafech (jejich typech), testech (kterými budou grafy naplněny), šablonách (které určují vzhled grafů) atp. Soubor projektu, který obsahuje všechny tyto informace je pak ukládán dokumentu ve formátu xml. Výsledkem projektu jsou pak vygenerované finální grafy, které můžete použít ve vašich prezentacích.

Scénář práce s projektem je tedy pak následující:

  • Vytvoříme nový projekt
  • Do vytvořeného projektu přidáme vybrané testy z databáze (lokální i veřejné)
  • Do projektu přidáme také grafy, o které máme zájem (a upravíme jejich vzhled)
  • Pomocí tlačítka Export grafy exportujeme do obrázků požadované velikosti a typu

Vytvoření nového projektu

Nový projekt založíme podobně jako v jiných aplikací, tedy kliknutím na tlačítko Nový projekt na hlavním panelu. Bude zobrazeno následující okno:

Nové projekty se všemi soubory jsou ukládány do adresáře Dokumety/MyBenchProject (pokud to nezměníme).

Za povšimnutí stojí položka "Base on scene", která určuje, na které testovací scéně je projekt založen. Samozřejmě, že projekt může být založen na i na více scénách, ale troufnu si tvrdit, že 99% vašich projektů bude založeno na jedné testovací scéně.

Pokud vše vyplníte a kliknete na tlačítko OK, bude vytvořen nový projekt a vzhled aplikace se poněkud pozmění.

V uživatelském rozhraní aplikace přibyla tři nová okna, která jsou nezbytná pro práci s projektem.

  • Solution Explorer - okno pro správu projektu a testů
  • Chart Explorer - okno pro správu grafů
  • Property Window - okno pro nastavování všech vlastností

Solution explorer

Pomocí Solution exploreru spravujete projekt a jednotlivé testy, které jste do něj přidali. S jeho pomocí můžete testy do projektu přidávat nebo z projektu odstraňovat, otevírat nebo je přejmenovávat. Vybráním projektu nebo testu v Solution exploreru můžete také za pomoci okna Property window nastavovat jejich vlastnosti.

  • New test - přidá do projektu test
  • Open test - otevře vybraný test v novém okně dokumentu
  • Delete test - odstraní vybraný test z projektu
  • Rename - přejmenuje název projektu nebo testu
  • Property window - aktivuje okno vlastností
  • Move Up - posune test nahoru
  • Move Down - posune test dolů
  • Project - aktuální projekt
  • Tests - seznam testů v projektu

Chart explorer

Chart explorer provádí správu grafů v projektu. S jeho pomocí můřete grafy do projektu přidávat nebo z projektu odstraňovat. Chart explorer umožňuje také natažení globálních šablon do projektu, nebo také jejich ukládání z projektu do globálních šablon.

  • Add charts - přidá jeden nebo více grafů do projektu
  • Open chart - otevře vybraný graf pro editaci v novém okně dokumentu
  • Delete chart - odstraní vybraný graf z projektu
  • Propery window - aktivuje okno vlastností
  • Chart templates - natahuje nebo ukládá globální šablony grafů
  • Charts - seznam testů v projektu

Property window

Pomocí okna vlastností můžete nastavovat jednotlivé vlastnosti všem objektům (projekt, test, graf, šablona) v projektu.

  • Property sort - vlastnosti mohou být v okně seřazeny podle kategorie nebo abecedně
  • Property name - jméno vlastnosti
  • Property value - hodnota vlastnosti
  • Property note - poznámka/vysvětlivka k čemu daná vlastnost slouží a co nastavuje

Přidání testu do projektu

Nyní, když máme vytvořen nový projekt, můžeme do něj přidávat testy a grafy.

Testy přidáváme pomocí "Solution explorer" a jeho tlačítka "Add tests". Testy do projektu můžeme přidávat jak z vaší lokální (privátní) databáze, tak také z veřejné internetové  databáze (Public Game Benchmarks). Počet testů v projektu není nijak omezen.

Po kliknutí na tlačítko "Add tests" a zvolení z jaké databáze chcete testy přidávat se zobrazí okno pro výběr testů. V tomto okně můžeme vybrat jeden nebo více požadovaných testů a následně tlačítkem "Select" budou testy přidány do projektu. Při přidání testů do projektu aplikace automaticky kontroluje, zda se již vybraný záznam testu v projektu nevyskytuje. Pokud ano, budete na to upozorněni.

Pokud byste chtěli některý test z projektu odstranit, stačí ho pouze v seznamu "Solution explorer" vybrat a kliknout na tlačítko"Delete test".

Přidání grafů do projektu

Stejně jako přidávání testů do projektu můžeme pomocí "Chart explorer" přidávat také grafy. Aplikace v současnosti disponuje celkem 23 grafy různých typů, se kterými je možné v Bench Studiu pracovat.

Při vytvoření nového projektu jsou do něj automaticky vloženy 2 základní grafy. Další grafy můžeme přidávat pomocí tlačítka "Add charts" a následným vybráním typu grafu v okně "Add Charts to the Project".

Pokud chcete nějaký graf z projektu odstranit, vyberete jej ze seznamu grafů v "Chart explorer" a kliknete na tlačítko "Delete chart".

Export grafů

Finálním krokem projektu je export vytvořených grafů. Grafy jsou exportovány ve volitelných obrázkových formátech a rozlišeních do adresáře Export, který je umístěn v adresáři projektu.

Podporované obrázkové formáty pro export jsou Bmp, Gif, Jpeg, Png, Tiff a Wmf.

Export lze spustit pomocí tlačítka na hlavním panelu nástrojů aplikace. Zvolit můžete mezi rychlým exportem, který bere parametry exportu (obrázkový formát a rozlišení) z nastavení aplikace. Nebo můžete spustit export s dialogovým oknem, kde si sami určíte obrázkové formáty a rozlišení pro export grafů.

Po ukončení exportu je aplikací vytvořena a zobrazena jednoduchá webová stránka, která obsahuje všechny exportované grafy i s popisky. Tato stránka je zobrazena ve výchozím webovém prohlížeči vaše počítače.

Následující video ukazuje založení nového projektu, následné přidání několika testů, grafů a export grafů:



Práce se šablonami grafů

Pokud vytvoříte nový projekt a přidáte do něj nový graf, pak vzhled tohoto grafu je založen na základní šabloně. Základní vzhled grafu není samozřejmě to, co byste pro svou práci potřebovali a čím byste se chtěli nějak chlubit.

Vzhled každého grafu můžete měnit pomocí šablon. Na změnu vzhledu grafů můžete použít globální šablony, které byly nainstalovány společně s aplikací (nebo staženy z internetu), nebo si definovat své vlastní uživatelské šablony, které si následně můžete uložit do šablon globálních.

Globální šablony

Nejjednodušším způsobem změny vzhledu grafu je použití globálních šablon. Jak již bylo řečeno, globální šablony jsou šablony, které byly do vašeho PC nainstalovány společně s aplikací, nebo jste si je stáhli z internetu či vytvořili sami. V každém případě jsou tyto globální šablony uloženy mimo adresář projektu, ale můžou být do každého projektu lehce překopírovány a ihned použity.

Natažení těchto globálních šablon do projektu je realizováno pomocí okna "Chart explorer", tlačítkem "Templates -> Load Global Template". V následném okně můžeme vybrat ze všech globálních šablon, které máte v PC nainstalované.

Zvolíme-li některou z nabízených šablon, příslušná globální šablona bude překopírována do adresáře projektu (podadresář Templates) a vzhled grafů bude okamžitě změněn podle této šablony.

Uživatelsky definované šablony

Pokud vám nevyhovuje ani vzhled grafů založený na globálních šablonách, nezbývá nic jiného, než si vytvořit šablonu vlastní dle vašeho vkusu a potřeb. Vytvoření šablony nové, nebo úprava stávající šablony je prováděna přímo v okně grafu za pomocí nástrojů pro editaci šablony.

  • Edit template - odemyká nástroje pro editaci šablony
  • Copy appearance - kopíruje vlastnosti vzhledu stávajícího grafu do schránky
  • Paste appearance - vloží vlastnosti vzhledu do stávajícího grafu ze schránky
  • Save template - uloží šablonu grafu
  • Delete template - odstraní šablonu grafu
  • Refresh - aktualizuje graf

Po odemčení editace šablony na panelu nástrojů grafu můžeme pomocí změn vlastností v "Property window" upravovat vhled grafu. Pomocí funkcí "Copy appearance" a "Paste appearance" můžeme také přenášet celkový vzhled jednoho grafu do grafů ostatních.

Šablona grafu obsahuje objekty (tituly, legendy, osy ...), jejichž vzhled lze měnit pomocí nastavení jejich vlastností.

Po ukončení editace šablony grafu je vždy potřeba příslušnou šablonu uložit tlačítkem "Save template". Následující video ukazuje použití globálních šablon a jakým způsobem vytvořit vlastní šablony grafů.



Texty v titulech a legendách grafů

Zatímco šablony grafu definují jeho vzhled, samotné grafy obsahují také některé textové položky a barvy, které není možné definovat pomocí šablony, ale jsou automaticky vyplňovány ze záznamů projektů a testů. Jedná se především o tito položky:

  • Titulek grafu - hlavní titulek (Title1) a 2 další volitelné tituly (Title2 a Title3)
  • Barvy grafů - barvy jednotlivých grafických karet v grafech
  • Text v legendě - text názvů grafických karet v legendě grafu

Zatímco texty v titulech grafů jsou nastavovány ve vlastnostech projektu, barvy a texty v legendách jsou nastavovány ve vlastnostech jednotlivých testů.

Po provedení změn na těchto položkách, je vždy potřeba graf obnovit pomocí tlačítka "Refresh".

Pokud byste v těchto textových položkách chtěli text rozdělit do více řádků, použijte znaky konce řádku "\n". Například sekvence "Bench\nStudio" rozdělí text do dvou řádku - první "Bench" a druhý "Studio".




Volby aplikace

V aplikaci lze některá výchozí nastavení měnit pomocí okna Volby, které je možné zobrazit pomocí menu View/Options. Volby nastvení jsou rozděleny do několika kategorií:

Výpočty

V tomto nastavení můžeme ovlivňovat způsob, jakým bude aplikace provádět výpočty.

Variability

Nastavuje základ, od kterého jsou počítány rozptyly jednotlivých hodnot frame times při výpočtu standardní odchylky variability.

  • Smothed curve average - základ je počítán z průměrné frame time vyhlazené křivky
  • Original curve average - základ je počítán z průměrné frame time

Poznámka: Rozdíly výsledku obou nastavení jsou tak malé (<1%), že je nemá velký význam měnit. Ponechte toto nastavení na výchozích hodnotách.


Moving average

Nastavuje parametry výpočtu klouzavých průměrů, konkrétně jeho šířku a hloubku.

  • Width - nastavuje počet okolních symetrických vzorků, ze kterých je počítán klouzavý průměr.
  • Depth - nastavuje počet průchodů klouzavého průměru (kolikrát bude na souboru dat proveden výpočet).

Export

Export obrázků

Tato volba nastavuje vlastnosti obrázků, které budou vytvořeny při exportu grafů.

  • Image type - typ formátu obrázku (Bmp, Gif, Jpeg, Png, Tiff a Wmf)
  • Image resolution width - šířka obrázku v pixelech
  • Image resolution height - výška obrázku v pixelech

Poznamka: Pokud budete potřebovat pouze u některých grafů exportovat obrázek do jiného rozlišení, můžete ve vlastnostech každého grafu nastavit "Custom resolution" na True a specifikovat vaše požadované rozlišení. "Custom resolution" má u každého grafu přednost před globálním nastavením exportu.


Grafy

Ukazatele výkonu

Nastavuje z jaké hodnoty výkonu budou počítány poměry u grafů, které zobrazují poměry veličiny na výkon.

  • Clock per frame/Frame per clock
  • Price per frame/Frame per price
  • Power per frame/ Frame per power

Pokud bude některá volba zaškrtnuta, výkonnostní poměr bude počítán z hodnoty Comparable frame rate (bude tedy také započítána variabilita a stuttering). Pokud ne, výkonnostní poměr bude počítán z hodnoty Average Frame Rate (bez variability a stutteringu).


Database

Database settings

Nastavuje nejvyšší počet vrácených záznamů, které budou z lokální nebo globální databáze navráceny.

  • Local database - Nastavení pro místní databázi v rozmezí 10-300 záznamů
  • Global database - Nastavení pro veřejnou databázi v rozmezí 10-100 záznamů

Instalace a aktivace

Samotná instalace je jednoduchá a intuitivní. Po stažení instalačního balíčku je dobré si tento soubor rozpakovat (rar soubor) a spustit instalační soubor setup.exe.

Instalátor kontroluje, zda je již na vašem PC nainstalovaný SQL Server LocalDB. Pokud není, LocalDB bude automaticky nainstalován pro 32bit nebo 64bit verzi OS Windows.

Dále už probíhá instalace aplikace standardním způsobem.


Po prvotní instalaci je aplikace Bench Studio provozována ve zkušebním režimu "Trial", který přináší následující omezení:

  1. V databázi můžete evidovat nejvíce 2 záznamy gpu
  2. V databázi můžete evidovat nejvíce 2 testovací scény
  3. V databázi můžete evidovat nejvíce 10 testů
  4. Nemáte oprávnění k publikování svých testů
  5. Projekt může obsahovat nejvíce 2 testy
  6. Při exportu grafů nemůžete měnit velikost (rozlišení grafů)
  7. Do exportovaných grafů je "vypáleno" http://www.webwalkers.cz

Abyste vyhnuli těmto omezením a mohli vyžívat plně funkční aplikaci, musíte se nejdříve zaregistrovat! Webové stránky pro registraci jsou umístěné ZDE, nebo jsou dostupné přímo v aplikaci pomocí hlavního menu HELP -> About Bench Studio -> tlačítko Buy.

Na "Login" webové stránce klikněte na odkaz "Create new account" a následně vyplňte následující položky:

  • User e-mail: Vaše emailová adresa (na tento email vám bude zaslán licenční klíč, tak vyplňte pečlivě!)
  • Password: Zvolte si nějaké heslo. Toto heslo budete potřebovat nejen pro přístup ke svému účtu, ale také při publikování testů.
  • Password check: Heslo opiště pro kontrolu správnosti
  • User name: Vaše jméno. Samozřejmě nemusíte vyplňovat vaše pravé jméno (nechcete-li), stačí váš nick. Toto jméno se bude objevovat jako podpis vašich publikovaných testů a nejde už později změnit.
  • Country: Země vašeho původu

Kliknutím na tlačítko "Sign up" provedete registraci a na váš email budou zaslány přihlašovací údaje. Zároveň budete přesměrováni na stránku s informacemi o vašem účtu. Na této stránce můžete ještě vyplnit některé dodatečné informace o vás jako:

  • User activity: Vaše aktivity jako Gpu tester, recenzent atd.
  • User website: Adresa vašich webových stránek (máte-li nějaké)

V tuto chvíli je pro vás důležité tlačítko "Two months free for beta testers" u popisku "Special offer". Kliknutím na toto tlačítko vám na váš email budou zaslány pokyny pro aktivaci produktu včetně licenčního klíče s informací jak a kde produkt v aplikaci aktivovat. Po vypršení data expirace můžete stejným způsobem získat nový licenční klíč pro další období (po celou dobu beta testování aplikace).

Aplikaci aktivujete přes hlavní menu HELP -> About Bench Studio -> tlačítko "Activate" a následným vyplněním položek pro aktivaci informacemi, které vám byly zaslány. Aplikace se restartuje a vy ji můžete plně používat.



Download

Požadavky: Windows Vista, Windows 7, Windows 8 s nainstalovaným .NET Framework 4.5

Download File Note
BenchStudioGpuFullSetup.rar
Full version 1.0.0.3 beta (66MB)
Kompletní instalační balíček včetně instalačních souborů MS SQL Server LocalDB.
BenchStudioGpuSetup.rar
Upgrade ver 1.0.0.3 beta (7.2MB)
Upgrade (bez instalace MS SQL Server LocalDB)
Můžeš instalovat přes starou verzi aplikace BenchStudio


MSI GeForce RTX 40 SUPER

SPONSORS & PARTNERS

Asus  Alza  MSI  Gigabyte
AMD  Sapphire  Gainward  Nvidia

Copyright (c) 2024 InfoTrade Powered by ASP.NET & MS SQL Server