Gigabyte
OBSAH: Články
HyperLink GeForce RTX 2080: preview
Je mi to líto, ale dnes žádnou recenzi nových grafických karet RTX společnosti NVIDIA na GPUreport nenajdete. Věci se totiž zamotaly tak, že jsem se nakonec k těmto kartám dostal tak pozdě, že na testování a psaní recenze již čas prostě nezbyl. Doufám tedy, že nepohrdnete alespoň menším preview.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 19.09.2018
 
HyperLink NVIDIA GeForce RTX: co můžeme očekávat od Turingů
Nové grafické karty Turing společnosti NVIDIA byly představeny minulý týden, a protože na jejich recenze si budeme muset ještě chvilku počkat, podívejme se alespoň v krátkosti na to, s čím novým tato generace grafických karet přichází, na co se můžeme těšit a co vlastně od ní můžeme vůbec očekávat.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 28.08.2018
 
HyperLink Incredible Benchmarks se představují
V dnešním článku o žádnou recenzi grafické karty nepůjde, dnes si totiž na GPUreport představíme projekt Incredible Benchmarks, který vám názornou formou krátkých videí může pomoci při analýze výkonů a chování grafických karet v počítačových hrách do těch úplně nejmenších detailů.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 09.05.2018
 
HyperLink GPUreport: uživatelská video příručka
Dnešní článek bude z trochu jiného soudku, než bývá obvyklé. Dnes se totiž budeme věnovat sami sobě, tedy přímo webovým stránkám GPUreport, které v různých zákoutí serveru pro čtenáře skrývají nejedno malé překvapení, na které u jiných webových magazínů jen tak hned nenarazíte.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 13.01.2017
 
HyperLink Grafická pipeline IV: Monitor
Další a dnes již poslední díl minisérie o grafické pipeline je věnován monitorům. Dnes si ukážeme, jak se přenáší obraz z naší počítačové hry na monitor, co je to Swap Chain, Double a Triple Buffering, jak funguje vertikální synchronizace obrazu a jak se díku ní můžeme zbavit nepříjemného Tearingu.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 22.09.2016
 
HyperLink Doom a Vulkan: jak měřit snímkovou frekvenci?
V dnešním článku nebudeme porovnávat výkon grafických karet v počítačové hře Doom pod API Vulkan. Dnes se podíváme na to, jestli pod tímto novým API existuje vůbec nějaká možnost přesného měření snímkové frekvence a v případě že ano, pak jak na to.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 28.07.2016
 
HyperLink Grafická pipeline III: Grafická karta
Další díl minisérie o grafické pipeline je věnován grafickým kartám. Dnes si ukážeme, co všechno se musí udát, aby grafická karta vyrenderovala jeden snímek počítačové hry. No a také se podívámen na to, k čemu jednotlivé hardwarové jednotky GPU vůbec jsou a k čemu slouží.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 12.07.2016
 
HyperLink Grafická pipeline II: DirectX
V minulém díle naší mini-série o grafické pipeline jsme si představili počítačovou hru a její herní smyčku, která za pomoci volání 3D API generovala Draw Calls. Dnes na tento článek plynule navážeme a podíváme se, co se s těmito příkazy v 3D API děje dále, konkrétně tedy v DirectX.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 24.06.2016
 
HyperLink Grafická pipeline I: Počítačová hra
Grafická pipeline je základem veškerého dění kolem počítačové grafiky a grafických karet, včetně jich architektury. Abyste porozuměli, jak to celé funguje, připravil jsem pro vás sérii několika článků věnovaných právě grafické pipeline. V dnešním prvním díle se vrhneme do útrob běžné počítačové hry.
gpureport.cz Pavel Šantrůček 13.06.2016
 
HyperLink Pascal odhalen, WOW DAY máme za sebou, pojďme rekapitulovat!
Tiskovou konferenci k uvedení nové generace grafických karet architektury Pascal společnosti Nvidia máme za sebou. Co jsme se tedy vůbec dozvěděli? Musím říci, že toho bylo hodně, ale také málo!
gpureport.cz Pavel Šantrůček 09.05.2016