MSI
Middle-earth: Shadow of War
In-game benchmark

Vývoj: Monolith Productions Vydavatel: Warner Bros. Interactive Entertainment
Herní engine: LithTech Partner: Without a partner
Datum vydání: 10.10.2017 Trvání testu: 56 s
Raytracing: Ne Upscaling / FG: Ne / Ne
3D API: DirectX 11 Aktivní: Ano
Zápočet: Ne Stav: Testování ukončeno

 

GPU: Vysoký výkon Rozlišení: 2560x1440

Měření výkonu

Měření výkonu grafických karet je prováděno pomocí nástroje FrameView v nastavení ULTRA | TAA | AFx16. Pro zobrazení detailního nastavení hry klikněte na ikonu nastavení (vedle výběru rozlišení).

FPS - průměrná snímková frekvence. Čím vyšší je průměrná snímková frekvence v počítačové hře, tím je hra pro hráče lépe hratelná (nižší latence, menší posuny mezi snímky, zdání plynulejšího pohybu).

1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci, pod kterou se ve hře nedostanete v 99 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 1% Low blíží k hodnotě FPS, tím v průběhu hraní dochází k menším poklesům snímkové frekvence.

0.1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci pod kterou se ve hře nedostanete v 99.9 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 0,1% Low vzdaluje od hodnoty FPS, tím více v průběhu hraní dochází k náhlým krátkodobým poklesům snímkové frekvence (stuttering).

 

Testováno na CPU
OS
Game ver.
Driver ver.
FPS %
EVGA RTX 2070 XC Gaming Intel Core i7 8700K
Windows 10 (64b)
1.0.8874.0
419.67
76,3 100

 

Asus RTX 50

SPONSORS & PARTNERS

Asus  Alza  MSI  Gigabyte
AMD  Sapphire  Gainward  Nvidia

Copyright (c) 2024 InfoTrade Powered by ASP.NET & MS SQL Server