Far Cry 5
In-game benchmark
|
Vývoj: |
Ubisoft Montreal |
Vydavatel: |
Ubisoft |
Herní engine: |
Dunia Engine |
Partner: |
Gaming Evolved |
Datum vydání: |
27.03.2018 |
Trvání testu: |
59 s |
3D API: |
DirectX 11 |
Aktivní: |
Ano |
Zápočet: |
Ne |
Stav: |
Testování ukončeno |
GPU:
Všechny kategorie
Rozlišení:
2560x1440
Měření výkonu
Měření výkonu grafických karet je prováděno pomocí nástroje FrameView v nastavení ULTRA | TAA | ULTRA. Pro zobrazení detailního nastavení hry klikněte na ikonu nastavení (vedle výběru rozlišení).
FPS - průměrná snímková frekvence. Čím vyšší je průměrná snímková frekvence v počítačové hře, tím je hra pro hráče lépe hratelná (nižší latence, menší posuny mezi snímky, zdání plynulejšího pohybu).
1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci, pod kterou se ve hře nedostanete v 99 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 1% Low blíží k hodnotě FPS, tím v průběhu hraní dochází k menším poklesům snímkové frekvence.
0.1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci pod kterou se ve hře nedostanete v 99.9 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 0,1% Low vzdaluje od hodnoty FPS, tím více v průběhu hraní dochází k náhlým krátkodobým poklesům snímkové frekvence (stuttering).
Měření spotřeby
Měření spotřeby je prováděno pomocí nástroje PowerTracker. Měřena je skutečná izolovaná spotřeba (příkon) grafických karet, nikoliv ostatních komponent počítače ani jiných připojených periferií.
Měření PC latence
Měření PC latencí je prováděno pomocí nástroje FrameView. Jedná se o časový úsek měřený od zaregistrování aktivity vstupního zařízení (myš, klávesnice atd.) počítačovou hrou, až po finální překlopení hotového (vyrenderovaného) snímku ve framebufferu grafické karty. Do PC latence tedy nejsou započítány další latence na samotném vstupním zařízení ani následná latence potřebná na zobrazení snímku na monitoru počítače. Pokud v grafu žádnou hodnotu PC latence nevidíte, znamená to, že grafická karta nebo ani samotná počítačová hra měření PC latencí neumožňovala.
Testováno na |
CPU OS |
Game ver. Driver ver. |
FPS |
% |
NVIDIA RTX 3080 Ti FE |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 466.54 |
156,1 |
100 |
MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 461.92 |
154,2 |
99 |
Gigabyte RX 6900 XT Gaming OC 16G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 21.1.1 |
147,1 |
94 |
Sapphire NITRO+ RX 6800 16G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 20.3.2 |
144,8 |
93 |
NVIDIA RTX 3070 Ti FE |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 466.61 |
135,5 |
87 |
Gigabyte RX 6700 XT Gaming OC 12G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 20.50 |
132,6 |
85 |
Inno3D RTX 3070 iCHILL X3 8G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 460.89 |
130,4 |
84 |
Gigabyte RTX 3060 Ti Gaming OC PRO 8G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 461.40 |
118,0 |
76 |
Sapphire NITRO+ RX 6600 XT 8G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 21.8.1 |
105,0 |
67 |
Inno3D RTX 3060 iCHILL X3 RED |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 461.64 |
94,8 |
61 |
Gigabyte RX 6600 EAGLE 8G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.14.0 21.30.17.06 |
89,4 |
57 |
Gigabyte GTX 1650 D6 Windforce OC 4G |
Intel Core i7 8700K Windows 10 (64b) |
1.14.0 445.75 |
42,1 |
27 |