God of War
Wildwoods
|
Vývoj: |
Santa Monica Studio |
Vydavatel: |
Sony Interactive Entertainment |
Herní engine: |
Kinetica (DX11) |
Partner: |
Without a partner |
Datum vydání: |
14.01.2022 |
Trvání testu: |
42 s |
3D API: |
DirectX 11 |
Aktivní: |
Ano |
Zápočet: |
Ano |
Stav: |
Aktivní |
GPU:
Všechny kategorie
Rozlišení:
3840x2160
Měření výkonu
Měření výkonu grafických karet je prováděno pomocí nástroje FrameView v nastavení ULTRA | TAA | ULTRA. Pro zobrazení detailního nastavení hry klikněte na ikonu nastavení (vedle výběru rozlišení).
FPS - průměrná snímková frekvence. Čím vyšší je průměrná snímková frekvence v počítačové hře, tím je hra pro hráče lépe hratelná (nižší latence, menší posuny mezi snímky, zdání plynulejšího pohybu).
1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci, pod kterou se ve hře nedostanete v 99 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 1% Low blíží k hodnotě FPS, tím v průběhu hraní dochází k menším poklesům snímkové frekvence.
0.1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci pod kterou se ve hře nedostanete v 99.9 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 0,1% Low vzdaluje od hodnoty FPS, tím více v průběhu hraní dochází k náhlým krátkodobým poklesům snímkové frekvence (stuttering).
Měření spotřeby
Měření spotřeby je prováděno pomocí nástroje PowerTracker. Měřena je skutečná izolovaná spotřeba (příkon) grafických karet, nikoliv ostatních komponent počítače ani jiných připojených periferií.
Měření PC latence
Měření PC latencí je prováděno pomocí nástroje FrameView. Jedná se o časový úsek měřený od zaregistrování aktivity vstupního zařízení (myš, klávesnice atd.) počítačovou hrou, až po finální překlopení hotového (vyrenderovaného) snímku ve framebufferu grafické karty. Do PC latence tedy nejsou započítány další latence na samotném vstupním zařízení ani následná latence potřebná na zobrazení snímku na monitoru počítače. Pokud v grafu žádnou hodnotu PC latence nevidíte, znamená to, že grafická karta nebo ani samotná počítačová hra měření PC latencí neumožňovala.
Testováno na |
CPU OS |
Game ver. Driver ver. |
FPS |
% |
Gainward RTX 4090 PHANTOM GS |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 566.14 |
134,4 |
100 |
Sapphire PULSE RX 7900 XTX 24G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 23.7.1 |
105,1 |
78 |
Gainward RTX 4080 SUPER Panther OC 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 551.22 |
100,9 |
75 |
Asus ProArt RTX 4080 O16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 536.99 |
99,2 |
74 |
Gigabyte RTX 3090 Ti GAMING OC 24G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 536.99 |
90,7 |
67 |
Sapphire PULSE RX 7900 XT 20G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 23.8.1 |
89,5 |
67 |
MSI RTX 3090 Ti GAMING X TRIO 24G |
AMD Ryzen 9 5900X Windows 10 (64b) |
1.0.12 516.59 |
88,2 |
66 |
Gainward RTX 4070 Ti SUPER Panther OC 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 551.15 |
86,6 |
64 |
Gainward RTX 4070 Ti PHOENIX GS 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 536.67 |
79,2 |
59 |
Sapphire NITRO+ RX 7900 GRE 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 24.2.1 |
75,4 |
56 |
Gainward RTX 4070 SUPER Panther OC 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 546.52 |
74,4 |
55 |
Sapphire NITRO+ RX 7800 XT 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 23.20.01.05 |
68,4 |
51 |
MSI RTX 4070 GAMING X TRIO 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 536.67 |
65,1 |
48 |
Gigabyte RX 7700 XT GAMING OC 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 23.9.1 |
54,5 |
41 |
Gainward RTX 4060 Ti GHOST OC 8G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 536.67 |
46,5 |
35 |
Intel Arc B580 Limited Edition 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 6252 |
44,5 |
33 |
Gigabyte RTX 4060 GAMING OC 8G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 536.99 |
38,0 |
28 |
Gigabyte RX 7600 XT GAMING OC 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 23.40.01.15 |
38,0 |
28 |
Sapphire PULSE RX 7600 8G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.13 23.7.2 |
35,0 |
26 |