BioShock: Infinite
In-game benchmark
|
Vývoj: |
Irrational Games |
Vydavatel: |
2K Games |
Herní engine: |
Unreal Engine 3 |
Partner: |
Gaming Evolved |
Datum vydání: |
25.03.2013 |
Trvání testu: |
84 s |
3D API: |
DirectX 11 |
Aktivní: |
Ano |
Zápočet: |
Ne |
Stav: |
Testování ukončeno |
GPU:
Střední výkon
Rozlišení:
1920x1080
Měření výkonu
Měření výkonu grafických karet je prováděno pomocí nástroje FrameView v nastavení Custom | AA ON | ULTRA. Pro zobrazení detailního nastavení hry klikněte na ikonu nastavení (vedle výběru rozlišení).
FPS - průměrná snímková frekvence. Čím vyšší je průměrná snímková frekvence v počítačové hře, tím je hra pro hráče lépe hratelná (nižší latence, menší posuny mezi snímky, zdání plynulejšího pohybu).
1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci, pod kterou se ve hře nedostanete v 99 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 1% Low blíží k hodnotě FPS, tím v průběhu hraní dochází k menším poklesům snímkové frekvence.
0.1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci pod kterou se ve hře nedostanete v 99.9 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 0,1% Low vzdaluje od hodnoty FPS, tím více v průběhu hraní dochází k náhlým krátkodobým poklesům snímkové frekvence (stuttering).
Měření spotřeby
Měření spotřeby je prováděno pomocí nástroje PowerTracker. Měřena je skutečná izolovaná spotřeba (příkon) grafických karet, nikoliv ostatních komponent počítače ani jiných připojených periferií.
Měření PC latence
Měření PC latencí je prováděno pomocí nástroje FrameView. Jedná se o časový úsek měřený od zaregistrování aktivity vstupního zařízení (myš, klávesnice atd.) počítačovou hrou, až po finální překlopení hotového (vyrenderovaného) snímku ve framebufferu grafické karty. Do PC latence tedy nejsou započítány další latence na samotném vstupním zařízení ani následná latence potřebná na zobrazení snímku na monitoru počítače. Pokud v grafu žádnou hodnotu PC latence nevidíte, znamená to, že grafická karta nebo ani samotná počítačová hra měření PC latencí neumožňovala.
Testováno na |
CPU OS |
Game ver. Driver ver. |
FPS |
% |
Gigabyte RX 460 WF2OC 2GD |
Intel Core i7 4790K Windows 10 (64b) |
1.1.25.5165 16.8.3 |
52,7 |
100 |