Black Myth: Wukong
Benchmark tool
|
Vývoj: |
Game Science |
Vydavatel: |
Game Science |
Herní engine: |
Unreal Engine 5 |
Partner: |
TWIMTBP |
Datum vydání: |
20.08.2024 |
Trvání testu: |
30 s |
3D API: |
DirectX 12 |
Aktivní: |
Ano |
Zápočet: |
Ne |
Stav: |
Čeká na kompletaci testů |
GPU:
Všechny kategorie
Rozlišení:
1920x1080
Měření výkonu
Měření výkonu grafických karet je prováděno pomocí nástroje FrameView v nastavení Cinematic TSR 66% | Cinematic | Cinematic. Pro zobrazení detailního nastavení hry klikněte na ikonu nastavení (vedle výběru rozlišení).
FPS - průměrná snímková frekvence. Čím vyšší je průměrná snímková frekvence v počítačové hře, tím je hra pro hráče lépe hratelná (nižší latence, menší posuny mezi snímky, zdání plynulejšího pohybu).
1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci, pod kterou se ve hře nedostanete v 99 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 1% Low blíží k hodnotě FPS, tím v průběhu hraní dochází k menším poklesům snímkové frekvence.
0.1% Low - představuje minimální snímkovou frekvenci pod kterou se ve hře nedostanete v 99.9 % případech renderovaných snímků. Čím více se hodnota 0,1% Low vzdaluje od hodnoty FPS, tím více v průběhu hraní dochází k náhlým krátkodobým poklesům snímkové frekvence (stuttering).
Měření spotřeby
Měření spotřeby je prováděno pomocí nástroje PowerTracker. Měřena je skutečná izolovaná spotřeba (příkon) grafických karet, nikoliv ostatních komponent počítače ani jiných připojených periferií.
Měření PC latence
Měření PC latencí je prováděno pomocí nástroje FrameView. Jedná se o časový úsek měřený od zaregistrování aktivity vstupního zařízení (myš, klávesnice atd.) počítačovou hrou, až po finální překlopení hotového (vyrenderovaného) snímku ve framebufferu grafické karty. Do PC latence tedy nejsou započítány další latence na samotném vstupním zařízení ani následná latence potřebná na zobrazení snímku na monitoru počítače. Pokud v grafu žádnou hodnotu PC latence nevidíte, znamená to, že grafická karta nebo ani samotná počítačová hra měření PC latencí neumožňovala.
Testováno na |
CPU OS |
Game ver. Driver ver. |
FPS |
% |
Gainward RTX 4090 PHANTOM GS |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
108,4 |
100 |
Gainward RTX 4080 SUPER Panther OC 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
88,0 |
81 |
Gigabyte RTX 4080 GAMING OC 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
87,9 |
81 |
Gigabyte AORUS RX 7900 XTX ELITE 24G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 24.8.1 |
81,3 |
75 |
Gainward RTX 4070 Ti SUPER Panther OC 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
75,5 |
70 |
Gainward RTX 4070 Ti PHOENIX GS 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
74,1 |
68 |
Gigabyte RX 7900 XT GAMING OC 20G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 24.8.1 |
70,6 |
65 |
Gigabyte RTX 3090 Ti GAMING OC 24G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
69,5 |
64 |
Gigabyte RTX 4070 SUPER Windforce OC 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
69,0 |
64 |
Sapphire NITRO+ RX 7900 GRE 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 24.8.1 |
59,5 |
55 |
Gainward RTX 4070 GHOST 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
58,0 |
53 |
Sapphire NITRO+ RX 7800 XT 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 24.8.1 |
54,2 |
50 |
Gainward RTX 4060 Ti GHOST OC 8G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
47,0 |
43 |
Gigabyte RX 7700 XT GAMING OC 12G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 24.8.1 |
46,7 |
43 |
Gainward RTX 4060 GHOST 8G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
37,0 |
34 |
Gigabyte RX 7600 XT GAMING OC 16G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 24.8.1 |
33,1 |
31 |
Asus DUAL RX 7600 O8G V2 |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 24.8.1 |
31,8 |
29 |
Asus DUAL RTX 3050 O8G |
AMD Ryzen 7 7800X3D Windows 11 (64b) |
1.0.3.14649 560.94 |
21,3 |
20 |